Nissan Leaf 2010 Nissan Leaf 2010

Nissan Leaf 2010

Обсуждение Nissan Leaf

Обсуждение
Вход | Регистрация

Игорь  

Наверное точно цена будет заоблачная! НО ДИЗАЙН КРУТОЙ ОДНОЗНАЧНО!!!!

ОТВЕТИТЬ  
гость  

Да,около 30-40 тыс. евро.

ОТВЕТИТЬ  
Алексей  

Цена в штатах около 33 000$. У нас будет где-то до 40. Вполне разумно для первой модели.

ОТВЕТИТЬ  
Дмитрий  

При цене в 40$ с учетом стоимости денег во времени дешевле обывателю дешевле и практичнее ездить на бензине... и не хочется мне платить за всю страну для снижения выхлопов...

ОТВЕТИТЬ  
Гость  

А чем салон отапливается? Печка электрическая? Тогда в зимних условиях нашей средней полосы на сколько уменьшится ёмкость аккумуляторов...?

ОТВЕТИТЬ  
Тарас  

Я тільки за електромобіль. Питання лише у шкідливості генерації електроенергії. Але це вже питання до енергетиків а не "автоелектропрому". Я думаю легше переводити електрогенеруючі станції на відновлювальні джерела енергії ніж випускати автомобілі на відновлювальних джерелах енергії. Я також був би не проти спорядити електроавто сонячними батареями. Хоч якась халявна заправка . Ну і ціна не реальна. Пропонували ж наші кулібіни ЗАЗ 1109 за 5-7 тис $. Тому масовий електромобіль має коштувати 10-15 тис. $

ОТВЕТИТЬ  
Виктор  

Очень интересно как быстро у него аккумуляторы зимой свдиться будут на морозе (на телефонах очень быстро). Еще интересует чем будет в мороз отапливаться сие чудо научной мысли.

+2ОТВЕТИТЬ  
Юрий  

Ціна в нас зависока, 40 тис. Тисяч за 20-25 люди би брали. Сам збираю на таку машину. В день біля 100 км проїжаю. Можливо Рено запропонує щось дешевше..

ОТВЕТИТЬ  
Гость  

Юра !!! 100 км в день (даже если каждый день) 35000кмХ10лХ10=35000/8= около 4.5 тыс дол в год Это если на бензине !!!! а АКБ в этой машине более 5 лет я думаю не выдержит максимум 7 в эконом режиме, а стоит новые акб более 50%авто!!!! Вывод нам еще рано думать за эл автомобили пока их стоимость не опустится тыс до 10-15 у.е

+1ОТВЕТИТЬ  
Гость  

А візміть дизель (наприклад Гольф 6-ий 1.6 дизель). Він в городі спалює порядку 5.5л\100км. На 1км припадає 0.055л. На дизельному гольфу щоб проїхати 150тисяч потрібно 8250літрів. Множимо на 10грн за літр соляри = 10300у.е. А бензиновий авто в гольф класі в городі спалює порядку 9л\100км. На 1км припадає 0.09л. На 150тисяч пробігу потрібно 13500літрів. Множимо на 11грн за літр бенза = 18500у.е. Тепер стосовно електромобіля!!! Наскільки я чув електробатареї відкатують порядку 150тисяч км (і далі заміна, де нові батареї коштують порядку 15штук у.е.). Робіть висновки, це при тому, що електромобіль коштує у 2-чи дорожче ніж дизельний гольф. І за електроенергію також треба ще щось платити! Як на мене, то на майбутні 5 років - вигідніше ніж дизель нічого немає!!!!

+2-1ОТВЕТИТЬ  
яя  

В машині немає коробки передач ? Постійний обертальний момент ! Яку ж тоді швидкість розвиває ? 40 км ?

-2ОТВЕТИТЬ  
demiurg33  

Ребята, посмотрите на вещи реально. Емкость аккумулятора 90 квт. При зарядке от обычной домашней розетки 3 квт, машина будет заряжаться 30 часов. А про зарядку до 80% за 30 мин я вообще молчу, для этого нужна трансформатрная подстанция на 150квт. Да и при сегодняшних ценах на электричество (а у нас в Крыму при потреблении больше 800квт в месяц, тариф 96коп за квт) зарядка электромобиля будет не на много дешевле заправки бензином обычной малолитражки.

+1-3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация